Mavidunyamm karnım yağsız, plasenta tam hissedebileceğim konumda, yine de asıl hareketleri 24- 26’dan beri düzenli hissediyorum diyebilirim . Tabi o zamana kadar çok anlaşılır bebek hareketleri tekmeler hissettim ama bazen çok hareketli bazen çok hareketsiz oluyordu. 29 -30. hafta bu anlamda baya ileri seviyeye taşıyor. Daha düzenli oluyor Mesela bugün tekmesine ve içimi gıdıklamasına uyandım gece de uyuyamadım hareketinden 🥰 Allah isteyen herkese nasipp etsin sizin daha birkaç haftanız var bunlara ama az kalmıs annesi :)