Kızlar fazla sayıda vajinal siğilleri olup da ağdaya giden varmı doktorum kesinlikle jiletle alma dedi karnımdan görmeyip kesersem daha da fazlalaşırmış ağdaya da gitmeye çekiniyorum şimdi bi şekilde idare ediyorum ama doğum zamanı mecbur aldıracam siz nasıl alıyorsunuz yardımcı olur musunuz