Zarifhnm1 Melisss007 arkadaşım yaptırdı memnun kalmadı ben çikolata deposundan yaptırdım çok güzeldi çikolataları
minikportakal Melisss007 orası baya kötüymüş öyle söyledi buradaki anneler ben çikolata deposundan yaptırdım dün geldi kolonya şişesi de yollamışlar içine kolonya doldurdum gayet güzel oldu fiyatı da iyi https://share.icloud.com/photos/05eFE1901Bhh0SC2CDpiovxJg
EryaCa Melisss007 olumsuz yorumlar girmiştim ben çikolata deposundan yaptırdım memnun kaldım ama Kargo 15 yazıyor zam gelmiş 22 ödedim bunjn Bilgisi’nin vermeleri gerek
Zarifhnm1 mercimekveannesiiii çok güzel her gelen beğeniyor lezzetli kolonya şişesi de gönderiyorlar 100 tanesini 130’a yaptırdım hakediyor parasını yani
Bebegimvebennnnn Asla cevap vermıyolar sakın yaptırmayın ben iptal ettim az zaman kaldı cvp bile vermıyolar sıparıs verdiğim halde
RemziAleyna minikportakal teşekkür ederim araştıracağım maksat güzel olsun boş cikilatalara para vermeyelim
Elifismail12 Sakın sipariş verme ben EFT ile gönderdim bide parasını 15 gün oldu ortalıkta yok kargoya bile verilmedi üstelik cvb da verilmior