Ben düşük yaptim ve doktorum rahmin iyi olduğunu bir adet görüp denememi söyledi iki hafta sonra adet olucam tekrar denemek istiyorum adetten sonra fakat temmuzun sonunda başka şehire taşınacağız eğer ilk denemede hamile kalırsam taşınırken 4 haftalik falan olacak uzun yola çıkmam ev tasimam sıkıntılı olur mu annem yerleşmeme yardim eder fakat 20 saatlik bir yola çıkacağım sizde ne yapmalıyım tasindiktan sonra mı deneyeyim yoksa uzun yol dinlene dinlene gitsek sıkıntı olmaz mı? Hamileligin ilk aylarında taşınmış olan uzun yola çıkmış olan var mı?