Dkahraman Kızlar zayıfım ve öyle de hamile kaldım şuan 17.haftam hala dışardan bakınca göbeğim görünmüyor tahmini ne zaman çıkar ?
kuzeymomsss Dkahraman benim neredeyse 30dan sonra çıkmaya başladı. 37de doğum yaptım hala göbeğim öyle çok çıkık değildi 🤭
Ark Dkahraman herkesin değişir canım benim 10 haftalıkken hamilemisin diye sorarlardı şimdi 26 haftalığız doğum ne zman diye soruyorlar 8 aylık gibiyim 🙃😁
ruya92 Dkahraman benim 30. Haftaya kadar yoktu sonradan büyüdü şuan 36 haftalık olduk bol giyince hala belli olmuyor iç genişlik diye bişey var cidden tamamen bünyeye bağlı kiminin 12. Haftada bile çıkabiliyor 😇
Hanzademerve Dkahraman kız çıkmasın bosver doğumdan sonra göbek fazlalığı olmaz. En azından kolay eritirsin ahhaah ben 24 haftamı deviricem daha yeni yeni böyle belirmeye başladı göbeeem
Gulergulmez 12 haftalıkken falan hafiften çıkmıştı benim, 16 Haftada birden kocaman oldu 🤭 3.gebeliğim,diğerlerinde de erken çıkmıştı.
aslansmommm Dkahraman herkesin vücut yapısı farklı canım benim 15. Haftalarda çıkmaya başladı şu an 21. Haftadayım baya büyük görünüyor bazı yönden iyi ama bazı yönden de çok zor şimdiden yatıp kalkarken zorlanıyorum sonuna dogru daha ne kadar büyücek kim bilir 🤷🏻♀️