Kızlar sağ tüpümde hafif su toplaması var Dr. Geçen ay baktı suan bir sıkıntı yok ama fonksiyon bozukluğu oluşmuş olabilir dedi artık özele gitmek gerçekten maddi yönden şarstı devlete de sıra yok klomen daha önce de iki ay kullandım birinde yine dr. Gitmeden kullandım sıkıntı olmadı ama şuan tüpüne bir sıkıntı yaparmı die tedirgin oluyorum bu durumda olup klomen kullanan varmı