Ben 95le hamile kaldım şu an 114 kiloyum. Şekerim filan çıkmadı, bebeğin gelişimi iyi, hareketleri de güzel. Arada tansiyonum yükselşyor ama tahlillerde çok şükür tansiyondan kaynaklı bi olumsuzluk çıkmadı. Beslenmesine dikkat eden biri de değilim sadece çok su içiyorum. 38+1 oldum artık doğumu bekliyorum. Kiloyla ilgili olumsuz konuşanları çok dinleme. Ben de zayıflayıp hamile kalmak istedim ama nasip olmadı. Gönlünü ferah tut 😊