saglikciaanne ben hep kız hissediyordum. Hiç erkek isimi arastırmadim bile. Ama Sanırım oğluşum olacak. Doktor erkek gibi dedi. Kizım olsaydı bu ismi koymayı düsünüyordum .İKLİMA:Hz. Adem’in (as) ilk kız çocuğunun ismi, Kabil ile birlikte dünyaya gelen ikiz çocuğu ayni zamda dünyadaki en güzel 3 kadından biri olarakta geciyor anlamı.