Minikamm
Olmaması problem değil bende yaşamadım herkeste olacak diye birşey yok ancak inanılmaz riskli birşey benim yengem 6 haftalık hamileydi kanaması olmuş herkes yerleşme kanaması demiş yengem de doktora gitmemiş ve düşük yapmaya başlamış bir damla kan dahi olsa doktora gidilmeli bunu anlattım herkeste böyle olacak diye birşey yok sadece dikkatli olunması açısından doktora görünmeli ve doktorun bu kanamanın yerleşme kanaması olduğunu söylemeli