Nazorl Kızlar selam, 39+3 teyim ve hiç açılmam yok. Doktorum ise 40. Haftaya kadar bekleyeceğiz eğer yine açılma olmazsa sezaryen doğum yapacağız dedi. Sizce ne yapmalıyım?
Yasemincee Bana da doktorum öyle dedi ama ben doğum sancısı çekmek istesem normal doğururdım. sezeryan istemezdim hocam dedim. İlk gebelik ağır geçmişti kaldıramıcam dedim bu yüzden yarın doğum olacak
Nazorl Yasemincee sizden ricam sezaryen tecrübenizi benimle paylaşabilir misiniz? Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻💕
Findik92227 Nazorl canım bide cinsel ilişki denesen benimde sancı ağrı nisan hiç bi şey yoktu ilişkide bulunduk ertesi gün nisanım geldi sancılarım başladı
Nazorl Findik92227 Dün değil ondan önceki gün ilişki oldu dünde çatı muayenesine girdim yine açılma yoktu 😔
Nazorl Findik92227 Ya bunlar tabiki yardımcı sebepler ama benim kadar hareketli zıpır zıpır bir hamile çok azdır diye düşünüyorum valla açılmayınca açılmıyor 😔
Findik92227 Nazorl olmadı ilaçla yada suni sancı ile başlatmaya çalışırlar yada direkt sezeryan tercih edersin Hayırlısı olsun canım ya anne olmak kolay değil Allah yardımcın olsun