eminrduran bende 20 gün önce doğum yaptım, doktorum daha hastaneden çıkarken hemen korse kullanabilirsin dedi. Sezeryanda 1 hafta 10 gün sonra kullanılabilir diye biliyorum fakat ben hala almadım bile. Korse tayt aldım dikişlerim acıttı biraz o yüzden daha beklemek istiyorum, belkide tayt korse olduğu için acıttı bilemiyorum