Sevda-3458 benim oğlumda göeülmüştü anne karnında. Doğunca veya son haftalarda genelde geçiyormuş bizimki geçmedi maalesef. Doğunca geçemzse araştırılıyor nedeni. Ya bövrek kanallarında darlık vardır ya da böbreğine idrar kaçağı vardır başka nedenler de olanilir ama önce bunlara bakılıyor bazı testlerle. Her durumun tedavisi de faeklı haliyle. Yani şu an stres yapacak bir şey yok doğsun bir durumu öğrenin ona göre ilerlersiniz herkesin teceübesi farklı ayşarca araştırmış biri olarka sçylüyorum bunu. Bizim bebekte idrae kaçağı çıktı hu da vucutta sürekli enfeksiyon oluşturabileceği için (hatta kere geçirdi 2 aylıkken) her gün antibiyotik kullanıyor haziranda yine kontrol var böyle kontrollere gideceğiz sanırım bir süre doktor büyüdükçe geçecek dedi şükür şu an operasyonluk bir şey yok