Cuma doğumum var benim de canım. Salı günü gittik kan testi ve EKG çekildi. Ekstra kayıt açıldı. Doğum paketi diye geçiyor. Ücreti de gerdi bizi hatta paket içinde cuma günü ameliyat ücretinden düşecek dediler. Yatış biriminden yapıldı kayıt işlemi. Orda anlattı ne olacağı falan sonra anestezi doktoruyla görüştük.