Dün doktora gittik 6 hafta 5 günlük sat göre öyle olması gerekiyor diye tahmin ediyoruz ultrasonda kese göründü bebeği de çok ufak baloncuk şekilde gördük ve başka görmedik doktor dış gebelikten felan bahsetti hamile oladabilirsin olmayadabilirsin kesin bi şey söyleyemem dedi 10 gün sonra tekrar çağırdı en son ihtimal vajinal ultrasonla bakicam dedi bu durumu yaşayan var mı
- 