Merhaba arkadaşlar dün detaylı ultrason olduk sonunda. Çok şükür herşey yolunda çıktı. Gitmeden önce çok merak ettiğim için henüz girmeyenlere deneyimimi aktarmak istiyorum.
1-) Genelde 1,1 buçuk saat süreceğini söyleyen olmuştu fakat bizim kontrolümüz 35 40 dakika da bitti. İkiz gebelik olmamıza rağmen.
2-) CD ve foto verilecek renkli olarak göreceğimizi okumuştum bende uzun uzun bebekleri hareketlerini izlettireceklerini sanmıştım doktor siyah beyaz ultrasonda sürekli olarak bebişlerin ölçümlerini aldı. En son üç boyutlu olanı açıp yüzlerinin iki fotosunu çekti çok uğraşmadı. Kızın yüzü net çıkmadı. Yani bize yönelik değil tamamen doktor ölçüm almaya yönelik bir test.
3-) Buradan aldığım önerilerle tok ve tatlı yiyerek gittim doktora sorduğumda ise tok olmanın yeterli olduğunu söyledi bana. Ama tüm açıları kolay aldı belki tatlının etkisi de vardı.
Benim tahmin ettiğim ölçüm alındıktan sonra çocukları bize göstermeleri anlatmaları biraz diyalog kurmasını bekletirdim doktordan kendi doktorum çünkü hep öyle yapıyor saatlerce anlatır konuşuruz. Ama gittiğimiz perinatolog hocası tamamiyle ölçüleri yapıp herşeyin yolunda olduğunu söyleyip kontrolü bitirdi. Prof ve sürekli bu işi yapmasından kaynaklı be diyaloğumuzun olmaması sebebiyle böyle olduğunu düşünüyorum nitekim işini yaptıktan sonra fazlasını beklememiz bizim yanılgımız olur. Ancak sizlere ne bekleyip ne bulduğumu anlatmak istedim. Ben çocikleri daha fazla görürüm diye çok ümitlenmişim galiba 😁😁😁. Ama çok şükür herşey yolunda. Buradan da detaylıya girecek herkese bol şanslar diliyorum. İçinizi ferah tutun. 🤲🏻❤️🔥🥰