Yigitinannesiiii Benim 17+5 te 220 gr, dün 19+3 te 337 gr çıktı. İki ölçümde de doktorum çok iyi hatta iyi besleniyor dedi. Sizin de hafta olarak düşünürsek ortasında kalıyor ve evet iyi maşallah🥰🧿 Bu kaynana elti görümcelere, insanın böyle moralini bozmasın diye dinlememek lazım. Zaten doktor kiloyu düşük görse söylerdi. Cidden hiç takılmayın😇