Simge10 bende 4-5. Aylarda sürekli oluyordu, hatta bir gece yüzümün ıslaklığıyla uyanıp lavaboya gittim her yerim kan olmuş, avuçlarımdan taşıyordu kan. Eşime seslenmek istedim ağzımı açıyorum bu sefer ağız dolusu akıyor. Musluktan boşalırcasına akıyordu, hastaneye gidecektik kan bir türlü durmadı lavabodan yarım saat çıkamadım. Daha sonra doktora göründüm tansiyona bağlı olabilir dedi gün içerisinde belirli aralıklarla tansiyon ölçümü yapmamı önerdi, onun dışında zaten gebelikte kan basıncı artıyor ya, burundaki kılcal damarlar da ince olduğu için kanama görülmesi sık karşılaşılan ve normal bir durummuş. Şuan 6. Ayımdayım, yaklaşık 1 aydan beri kanama olmadı hiç ☺️ ilaç da kullanmadım🌸