Ezmiram 28haftalik hamileyim iki gündür aniden belimde aşırı bı yanma oluyir ve 5dk kadar sürüyor. Zaten kordon bağımız 2damarlıymış erken doğum riski olabilirmiş. Normal midir sizce ?