Elfzng merhaba, hiç mi emmiyor? Emme refleksi var ama kasları mı gelişmemiş? Yutma refleksi var mı?
Benim bebeğim de küvözde suan 37+2 de.
- Haftasında emme denettiler emebildi yutabildi ama cook hızlı yoruldu. Henüz kasları gelişmemiş.. şuan emzik vererek ve çeneye masaj yaparak kadşarı geliştiriyorlar.