mihraveannesi inanmıyorum benimde aynı şekilde gece 3 buçukta çok siddetli bi ağrıyla uyandım sırayla sırtıma karnıma ve belime giriyordu biri bitip digeri başlıyordu sonra artık 5 e gelirken sadece bel ağrısı vardı uyuya kalmışım şimdi 6.30 da yine aynı ağrıyla uyandım karın bel sırt yine. Bebek hareektleri de normal. Ama aşırı agrı hissediyorum ve karnımda sertlik oluyor surekli sizinde mi böyle?? Dün nst de 40 60 larda sancım çıkmıştı bugün 38+0dayız tam. Kusura bakmayın uzun oldu kendim gibi birini buldugumu dusunuyorum şuan 😅 gaz sancısı oldugunu düşünmüştüm ama lavabo ihtiyacımı da karşılayabiliyorum bi de kusunca geçer genelde benim kustum yin3 de geçmedi🤔🤔