Passion_ Humayun02 arkadaşım 24. Haftasında ayrıldı. Benim de iznim yarıda kalmıştı geri çağırmışlardı ben de izin devam etmEsi için dilekçe verdim ben de çarsamba günü ayrıldım.
zeynepsenervebebekleri Passion_ Passion_ hangi sehirdesiniz acaba, ben şuan 28. Haftamdayım kullanamadığımi söylediler, Nasıl bi dilekçe yazmalıyım acaba
Passion_ zeynepsenervebebekleri Antalya’da çalışıyoruz sağlık bakanlığına bağlı 24. Haftada olduğuna dair rapor aldı 24-32 idari izin kullanmak istiyorum diye dilekçe verdi bildiğim kadarıyla
zeynepsenervebebekleri Passion_ istanbul il sağlık müdürlüğü ile bi kaç gün önce görüştüm öyle saçma cevap veriyorlar ki, bizim için geçerli değilmiş ama başka şehirler durum farklı sanirim
melikekiz Passion_ aradım konya il sağlığı o çoktan kalktı artık yok dedi sinirli sinirli, kapattım ben de
Humayun02 Bakanlık iznin 30 Hazirana kdar devam ettiğini ve yazının 81 il valiliğine gönderildiğini söyledi öyle saçma şey mi olur