Bende 5-12. Haftalar arasında yaşadım aynı şeyi. Ateşim yok ama gecenin bir vakti sıtma tutuyordu çok kötü hissettiriyor ama eşim sarılıp ısıtıyordu hemen geçiyordu. Aslında soğukta değildi ama hormonlardan sanırım. Toplamda 4 kere oldu bu belli gecelerde doktoruma söyledim 12. Haftada kan ilacına ve vitamine başladık sonra kesildi artık olmuyor