Mothersbaby Kızlar sabahtandır yerimde duramıyorum mahvoldum resmen kasıklarıma belime kadar vurdu ağrısı. Karnım o kadar fazla sertleşiyor ki patlayacak gibi. Ne yapabilirim nasıl geçer bu sancı 😭
Lahinnn Mothersbaby gaz spazmı gecırıyorsun panil atagada cevırıyor uyuyamıyorsundur yasıyorum ben de tuvalette gıdıp oturuyorum beklıyorum boş boş gaz cıkama kadar mıdem yanıyorsa su ıcıyorum bır de ovalıorum karnımı balkona cıkıp usutmeden bır de gusel hava al evde yuruyus yap sokımtın yoksa
AlmiraAnnesi Mothersbaby bende aynı şekildeydim gaz sancısı hazımsızlık kabızlık patlayacak gibi oluyorum gece uyuyamıyordum kuru kayısı kaynatıp onun suyunu içiyorum ve doktorum bağırsakl temizleyici ilaç verdi 3 gündür kendime geldim rahat uyuyorum bence doktoruna git benim bilmiyorum zorlanmaktanmı plasentam biraz aşağıda bu hafta 20+1 im
ipekveatlas hemen kimyonlu ılık bi süt içiyosun geçiyo. bi bardak ılık süt bi çay kaşığı kimyon bi çay kaşığı toz şeker. leş gibi tadı ama gaz maz bırakmıyo
Genc_annee Bende 23+4teyim bir haftaya yakındır çekiyorum. Yürüyüş yapıyorum ama geçmiyor sanırım egzersiz de yapmam gerekicek
ElifKumru Genc_annee benimde öyle hatta yürüdüğümde daha çok karnımın şiştiğini hissediyorum ve patlayacak gibi oluyor
Genc_annee ElifKumru Ya sorma geçen yürüyeyim dedim eltilerimle yarı yolda sancidan yol kenarında durup oturdum kalkamadım kayısı aç karna her sabah yemeyi düşünüyorum bı de onu denicem