Hanımlar ben yatmanın insanı değilim maalesef :( sürekli aktif olmayı seviyorum yürüyüş olsun ev işi olsun şu bu derken sizce zararı var mı rahim ağzım zayıflamıştı Progestan kullanıyorum 2-3 haftadır kendimi olduğunca da yormuyorum ağrım olursa uzanıyorum 🥲🥲