mimar_anne yaaa aradığım yorum 💖canım sağlıkla kucağına al inşallah bebişini🙏 Konuyla ilgili arama yaptım ve yorumunu okudum.Bu ay çatlama olduğu gün çok yoğun göğüs hassasiyeti yaşadım, 4 gün geçti hala devam ediyor, hatta geçen ay kimyasal gebelik geçirdim maalesef, o zamanda vardı ve aynı şekilde oluyor. Bu kadar erken başlamaz diyorlar ama seni okuyunca işte dedim 🙏