Arkadaşlar ben doğum iÇin bu hastaneyi düşünüyordum. 32.haftama kadar Takipli olduğumdokror başka ücreti yüksek olduğu iÇin doğum iÇin bu hastaneden devam etmek istedim. 34 itibariyle buradan bi doktora gideyim artık doğum planı yapayım diyordum ama bi arkadaşım Akdamar pek iyi değil diyorlar ama doğum iÇin nasıl bilmiyorum dedi. Kafam bulandı. Gerçekten kötü mü acaba ? Aklımda yuşa Abay var ama genel olarak pek bilgim yok doktorlarıyla ilgili. Bana iyisiyle kötüsüyle bilgi verebilir misiniz ? Tek tek bildiğiniz doktorlarla ilgili hangi doktor nasıldır muayenesi nasıldır normal doğumla ilgili düşünceleri nedir doğuma kendileri giriyor mu ? Eninde sonunda bi şekilde sezaryene mi yönlendiriyorlar Çünkü öyle bir şey de duydum da. Çatı muayenesi yapılıyor mu ? Özellikle doğumunu orada yapan kişiler yardımcı olurda çok sevinirim. Yoksa yine lokman hekime karar vercem. Bi hafta içinde netleşmem lazım.