Bende de oluyordu. En son solugu enfeksıyon hastalıklarında aldım. İdrarın orta kısmı önemli dedi doktor 😂 ilk basta yapıyorsun ya akıntı kalıntısı onlar, idrarda görünüyor. İdrarın en başını normal wcye yap. Ortasını bı kaba yap öyle bak bakalım bı sey varmı ?