Busra032 İstanbuldayım gecen yaz öldüm öldüm 🥵 6.ayım hazirana denk geldi. Gecen yaz ayrı bir sıcak vardı. Vallahi kılo verıorum eriyorum resmen. Günde 3 kere dusa girdiğimi bilirim. Ben sıcahı severim ama hamilelikte yok cekılmıyor. Soguk suyun altına girer beklerdim ona ragmen sıcak gelirdi sonra da aspiratör karsısına gecer öyle uyurdum sabaha kadar o bile bana mısın demedi. Şimdi düşünüyorum iyi gebermedim o sekilde diye 😆😄
Normalde hayattttaaaa yazın bile ılık su ile yıkanamam ben sıcak su ile yıkanır ım ama hamilelik hormonları başka 🥵
- Hamileliğimi komple kışa denk getiricem 😄😄😆