Aydanur_38 Kızlar 31 haftalık gebeyim ve gaz sancısı gibi bir sancı var karnımda karnım patlayacak gibi şişkinlik hissediyorum sizce ne iyi gelir uyutmuyor asla hiç böyle olmazdım ilk defa oldum
Cemoss46 Aydanur_38 valla sağlık ocağında aile hekimim bir ilaç vermişti ben rahatladım bir görünün sizde çok zor bende kramplar oluyordu boynumda sırtımda kasıklarımda