Kızlar ben 5 buçuk aylık hamileyim ve 3 ay 10 gündür çalışıyorum ben anlamıyorum siz tecrübeli anneler den bilgi almak istiyorum ben doğumdan sonra sigorta tarafından ucret alacak mıyım yeni sigortalı olduğum için verirler mi 3 ay 10 gündür sigortam yatıyor