Semradddd Kızlar merhaba Bi sorum olacak sizlere. Göğüs pompası olarak ne kullanıyorsunuz manuel mi elektrikli mi ? Ve de hangisi daha sağlıklı ? Elektrikliyse çiftli mi tekli mi 🤗🤷🏼♀️
NalanztrkAlp Bende mamajoo düşünüyorum. Biberon emzik markalarıda aynı olacak kısmetse. Süt saklama poşeti yerinede aynı marka süt saklama şişeleri alıcam. Bir çok kişiden gerekli olduğunu duydum. Süt az gelse göğsü açıyo. Çok gelse fazlasını almanızı sağlıyo.