_papatya-ilaydam06 Zaman geldi çok şükür 280 günü tamamladık ama ne açılma ne sancı bir belirti yok benim durumumda olan endişelen anneler siz neler yapıyorsunuz sanırım 41 dolduğunda suni sancı verecekler
Deletedmom_7156 _papatya-ilaydam06 bende 41+3de doğurdum devlet dogurtmuyordu hatta suyum geldi yine hicbirsey yapmadilar özele gittim orda doğurdum devlet çok bekletiyor ve umursamiyor