_papatya-ilaydam06 Merhaba bilgisi olan yazabilir mi suni sancıyı 41 hafta dolduğunda mı yoksa 41 haftaya girdiğimizde mi veriyorlar 40+1 im
Zeyyyn _papatya-ilaydam06 açılma vs varsa rahim yumuşadı ise artık zaten vakit dolmuş suni alınır yani ben 38de suniyle yaptım
Serap26_ _papatya-ilaydam06 Doktor net bir gün vermiştir zaten size dediği günde de gelmezse eğer suni sancı werirler benim 3.gebeliğimde öyle olmuştu tam günümü doldurmuştum
Serap26_ _papatya-ilaydam06 Rabbim yardımcınız olsun benim doğumumda Temmuzda olcak inşallah suni sancıya gerek kalmadan doğum olur