Nil2736 24 haftalık ikiz hamileyim. İlk hamileliğimdeki son aylar gibi oldum.ancak onda göbek deliğim dışarı çıkmamıştı.şimdi ikizlerde çıktı. Ve oraya bişe gelsn acıo ve gün içindede ağrı oluo ara ara. Sizdede göbek deliği dışarda olanlar aynı mı
kkkubra34 Nil2736 35+5 teyim ama yaklaşık 24 haftalıktan beri dediginiz gibi şişlik var. Genel cerrahi göbek fıtığı olduğunu söyledi. Çok şiddetli ağrı olmadığı müddetçe doğuma kadar müdahale edilmiyormuş. Hassasiyet arada oluyor. Etrafında renk değişimi oldu. Özellikle lavaboya gittiğimde ağrı oluyor. Renk değişiminden korktuğum için bu hafta tekrar genel cerrahiye görüneceğim bakalım 🤷♀️
Nil2736 kkkubra34 hmm aynı haftalarda çıkmş ozaman demekki. Renk deişimi ne zaman başladı ve ne renk Bende renk deişimi yok ama özellkle wc de sızlıo. Giyinerken elim değse acıo. Çamaşır kıyafet vs oraya denk getirmiorm.
kkkubra34 Nil2736 Renk değişimi son 3 haftadır falan başladı. Göbek deliğinin etrafı mor,pembe renkli oldu . Kadin doğum doktorum gebelikte normal bir durum dese de bir genel cerrahiye de göstereceğim