Adaryona Merhaba kızlar bir problemim var anlatmayayım ama 3 gündür çok ağlıyorum resmen içim yanıyor.strese dayanamayıp sigara içtim dün 5 tane bu gün 3 bebeğim sürekli toplanıyor 16 haftalık.ama kendimi de tutamıyorum sürekli ağlayasın geliyor yardım edin ne yapmalıyım.
Hapyymami55 Adaryona bebek bunu hisetmis cnm daha çok kucuck toplanmasi normal değil sitres yapmamaya çalış bebeğe zarar veriyorusn
mor_menekse Adaryona canım ne olursa olsun içme sigara bebeğini düşün onun sağlığı herşeyden önemli . Sıkıntın her neyse Allah yardımcın olsun . Sigara çözüm olmuyor sonuçta lütfen bunu kendine ve bebeğine yapma 🙁
Yagmurrr_ Adaryona bacim bende ağladım bu akşam baya hemde varya karnim bi sertleşti esimle tartistik fena etkilendim ya herseye ağlar oldum kimse bi laf etsin edince böyle durduramiyom kendimi bebeklerimiz de hissediyor moralimizi yüksek tutmamız lazim ne olursa olsun👍
Biroglanannesiii Adaryona Stres sigaradan daha zararlı sen ağlayıp kendini kastığın için bebekte bunu anlıyor canım toparla kendini
mor_menekse Adaryona kiyamam ben sana🌸 seni böyle hamile halinle uzenlereri Allah’a havale et. Ve bol bol dua et kuran oku inan bana sigaradan daha fazla rahatlatacak seni. Duanın acamayacağı hiçbir kapı yoktur unutma 💜💜💜
NeseA Sana birşey söylim mi,hiçbirşey senden ve bebeğinden değerli değil bu dünyada her ne sıkıntın varsa şal gitsin kimse için inan bana değmez bebeğinle mutlu olmaya bak canım benim😘
gl12cn34 Adaryona şimdi az sonra linclemeye gelebilirler beni ama stres sigaradan daha fazla zarar veriyordur bebeğe zaten moralin bozuksa birde sigara içmene takıp daha cok sıkma kendini . Her insanın hayatında bunaldıgı kötü şeyler yaşadığı dönemler olabilir bunun geçeceğini düşün nasıl rahatlatabiliyorsan kendini öyle rahatlat . Ama bu zor süreci bebeğin içinde kendin içinde uzatma lütfen geçeceğini düşün bebeğin sigaradan değil stresten toparlanıyordur hatta belkide alakası yoktur bebek bu toparlanır böyle düşün
aslansmommm Adaryona dert ettiğiniz her ne ise bebeğinizden önemli değil öyle düşünün bende bir gün çok ağlamıştım hem de sacma bişeden karnım o gün çok agrıdı çok pişman oldum bir daha bebeğime o stresi yasatmak istemiyorum en zor zamanlarımızda bile ona tutunmamız ondan güç almamız lazım lütfen kendinizi de onu da üzmeyin
Yagmurrr_ Adaryona aynen valla hep ne geliyosa en yakınından geliyor bosver bacim ya sinirini çiz ben dedim beni üzersen babamin evine gidicem gelmicem pişman olmuş şimdi elindekinin kıymetini bilmezler kaybetme korkusu olunca ne yapacaklarını şaşırıyorlar allahim sasirtmasin 🤲