bahar_ayax kızlar 33 haftamdayım 32 haftama kadar bile bebegim cok hareketliydi ama 3 gündur cok az hareket ediyor korkmalımıyım
SevimlimX bahar_ayax günde 10 harekete normal deniliyor hiç hareket etmiyorsa acile git istersen Bazan benimde oluyor eğer sırtını yasliyorsa karnıma az hissediyorum bikacgun sonra dönüyor yine hareketleniyor
Gulgul0 20 dakikada 3 kere oynamasi normal demisti doktorum bana hic hissedemiyorsan tatli biseyler ye ve sol tarafina yatıp dinle hic biri olmuyorsa bence bi doktoruna daniş canim muayeneye çağırabilir
bahar_ayax Gulgul0 hareketlerini hissediyorum cok cılız ama hareket ediyor 3 gun oncesine kadar cok hareketliydi sabah onun hareketlerine uyanırdım 😟açıkçası korktum biraz
bahar_ayax SevimlimX en son 27 haftamda hareketleri azalmıştı ondan sonra hep hissederdim bi 3 gündur cok cılız ve az hareket ediyor kontrolume de daha var
Ayselinaaa Ozele gidiyorum. Orada bir NST odasi var. az hareket ederse ve ya biseylerden endiselenirsem istedigim vakit gidip bebegi dinleye bilirim dediler. Sizdede vardir bence bi deneyin ucretsiz olmali
SevimlimX bahar_ayax canım yarınde bak hareketlerine öğlene kadar yine aynıysa git kontrole derim büyük ihtimalle önemli bişi yoktur yeri daralmıştır uyuyodur ama.icin rahat etsin
Hatice-0909 Aynısı bende de var 33 haftaya girdim hareketleri azaldı hareket ediyor ama eskisi kadar değil haftaya cuma kontrolüm var acaba öne çekmeli miyim diye telaş içindeyim
Hatice-0909 Yada söyle düşünüyorum kendisi büyüdüğü için alan daraldığı için eskisi kadar hareket edemiyor diye