Ayseee01 hamilelikte en özledigim sey istedigim gibi yatabilmek ne buyuk bi nimetmiş🤦🏻♀️uykuya kesinlikle yuzustu olarak dalan biriydim o kadar ozledim kii bende ya saga ya sola dönüp yatiyorum ama arada sirt ustude oluyo tabi oldugunda gobegimde bi rahatsizlik hissi oluyo vucut kendiliginden istemiyo sirt ustu yatmayi ama cok da bunaldim daha 29 haftadayim bide