melkaydnnn Gamze__79 sentetik 30 derece 600 devirde yikiyorum makinamij 400 devri olmadigi icin ariel beyazlar icin olandan ve roxy granul deterjan dokuyorum harika oluyorlar
Gamze__79 Mysaa 2 saat 5 dk bıraz cok gibi gelıyo bana nedense kac derecede sıkma devri kaçta oluyo peki
Mysaa Gamze__79 yani canım hiç bakmadım aslında direk açıp bırakıyorum makineyi dikkat etmemişim doğrusu 🙂 Hem ne bilim zaten çok çok sıklıkla yıkadığımız birşey değil hani her hafta ayda 1 gibi sonuçta cam önünde duruyor tozlanıyor vs enazından perde ayarında yıkayınca daha temiz olmuş gibi geliyor 🙂
melkaydnnn Gamze__79 yok sıktirmaya basladiktan sonra son hizli donmeye basliyoryq en sonnonu yapmiyorum kapatıyorum makinayi
Mysaa Gamze__79 ben yıkayınca direk asıyorum hiç kırışmıyor o bazen perdeye göre değişebiliyor direk asarsan ya da aşamıyorsan bi yatağın üzerine ser kırışmaz ya da belki benim perdeler kırsmıyordur 😀
suleesrky 30 derecede yıkıyor, 600 devirde sıktırıyorum. Ön yıkama da yaptırıyorum ve toplam 1,5 saat sürüyor. Bir de makinenin içine bir avuç katı arap sabunu atiyorum bembeyaz yapıyor.
Merveofs Makinenin perde ayarında yıkıyorum canım. 30 derece 400 sıkma devri ile 1.5 saat kadar sürüyor. Normal beyaz deterjanımı ve yumuşatıcı kullanıyorum
suleesrky Gamze__79 mix programında ama dediğim şekilde değiştiriyorum programı, perde ayarı var aslında makinemin ama cok uzun