nidayalcindag09 Kızlar 23 haftalık gebeyim ve son 2 haftadır baş donmelerim mevcut tansiyonuma baktığım zaman düşüklüğü göze çarpıyor. Nasıl başa çıkacağımı bilmiyorum. Sizde de bu durumlar söz konusu mu? Neler yaptınız ?