Kızlarr 31 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini aşağıda hissediyorum vede cok az hafif hissediyorum bu normalmi bu haftada siddetli olması gerekiyormuş ben 2 hafta önce gobegimde hissediyordum vede kuvvetliydi off bunu cok kafama takıyorum doktorumda normal diyorr sagligida yerinde bilmiyorum sizlerde durum lar nasıll