Gulpemberkan Selamm kızlar bebegimin harejetlerini aşağıda hissediyorum vede bu haftalarda siddetli hissetmek gerekiyormuş ama ben çok hafif hissediyorum . Sizler nasıl ..
Gulsum-crk26 Gulpemberkan canım aksine yeri daralıyor yavaş yavaş hareketi azalır büyüyor :) pozisyon durumundan kaynaklı olabilir sorun yoktur umarım içinizi rahat tütün ben hep assagida hissediyorum 35 haftadayim sürekli idrar kesene vuruyor sıpa 😂
tulay06 Gulpemberkan benim de bebeğim sürekli aşağıda çıkacakmış gibi hissediyorum ☺ bazen çok acı veriyor ama napalım☺