Bo25 Ben daha önce Zübeyde ye gidiyordum doktorum özele geçti die bıraktım ama Elif öye bi acilde denk geldim ağrım oldu hemen çatala git dedi ben istemedim enfeksiyon var dedi ilaçları da almadım bi gün sonra doktoruma göründüm hiç bir sorunun yok dedi bi kere de mecburen Elif öye ye sonuç göstereyim dedim 15 haftalıkken suratsız biri tavsiye etmem başka doktora git derim düzenli olarak birde Lale dörtışık var ona görünmüştüm iyi Elif’e göre