Kizlar öncelikle bu yardım kampanyası değil benim sma hastalığı olan bi çocuğum hatta tanıdığım bile yok ama 3 aydan beri bu meleklerimizi takip ediyorum az çok elimden geldiği kadar da yardımcı olmaya seslerini duyurmaya çevreme yaymaya çalıştım sizinle tekrar paylaşmak istedim o çocuklarımızın çektiği acılar anne babasının çaresizliği insanı bitiriyor…Zaten çoğumuz anneyiz veya anne adayı onları bizden iyi kim anlayabilir.Cocugunun gözünün önünde.erimesini izlemek elinden bişey gelmediğini görmek çocuğun tarifsiz acılarına şahit olmak bunlar da yetmezmiş gibi evladının sesini zamanında yeteri kadar duyuramadigin için toprağa vermek kadar kotüdür Rabbim bilir kizlar sizden sadece rica ediyorum sma lı çocuklarımızı unutmayalım elimizden geliyorsa yardım edelim yardim edemiyorsak duyuralım ben size duyuruyorum siz de belki yüzlerce kişiye duyuracaksiniz hepinize şimdiden teşekkür ediyorum.