Dogalanne Reyhanhtce değişebiliyor benim öyle oldu.Aşağıdaydı yukarı çıkmıştı en son haftaya kontrolde nerde öğreneceğiz 🥲
1234elif Reyhanhtce üç Benim 28. Haftada kafası aşağıdaydı 35. Haftam bitiyor hâlâ aşağıda bundan sonra döneceğini düşünmüyorum
iremcim Benim de 29 dan bu yana aşağıda 34 haftalığım. Hersey normal. Pozitif düşün çok normal aşağıda olması
Dogalanne Reyhanhtce 31. Haftada baş aşağı idi 33 te yukarıya çıkmıştı.Şimdi 36. Haftadayım haftaya kontrolüm var bakalım napıyor göreceğiz 😊
Semaax Reyhanhtce bende 30 haftalıkken baş aşağıdaydi şuan 38haftalik olduk hâlâ kanalda yürüyüş yap kalsın orda çocuk 😂