Deletedmom001 İyi günler kızlar sizin bulantı ve kurmanız ne zaman başladı ne zaman bitti 😞 ben 12+3 oldum hala devam ediyo azaldı ama sabahları aynı 😥
ikizlerimveannesi Deletedmom001 sanırım birkaç haftan daha var 😕 ben 5.haftanın sonunda başladım tam 15.haftada rahatladım şimdi 21 olduk her sabah çıkarıyorum bazen gün içinde de çıkarıyorum ama eski halime göre çok daha iyi durumdayım
detetedmom404 6. Haftamda başladı 10. Haftamda bitti şuan 10+4 düm bu haftaya girdiğim gün bitti yani şöyle söyliyim tamamen bitme geçme olmadı ama baya azaldı yani iştahım açıldı yiyorum bulantım yine oluyor ara ara ama o ilk baştaki şiddetli bulantılardan değil kusmam da sabah miden boşken oluyor kusamıyorum boş mideyle sadece öğürüyorum yavaş yavaş geçmeye başlıyor sanırım ama ilk halinden çok daha rahatım
Deletedmom001 detetedmom404 ben 7.haftadan sonra başladı azalma oldu ama devam sabahları çok kötü oluyorum 😔
Deletedmom001 ikizlerimveannesi yaa inşallah geçer ya ilk zamanlar kilo aldım sonra aldığım gibi verdim şuan korkuyorum bebeğin de gelişim zamanı beslenemez diye 😞
ikizlerimveannesi Deletedmom001 hiç korkma onlar besleniyor senden ilk aylar ben 13 kilo verdim ağzıma bir lokma koymadığım günler oldu daha yeni kilo almaya başladım