Patilimom Dilooo Mustafa sağlama gitmistim. Şimdi Murat doruk diye bir doktor gelmiş o da iyi muayene ücreti 255 tl
Elfs Dilooo doğum parası 5.500 dü sanırım. İçinde anneden alacakları tahlil ve refakatçıyla annenin covit testi de var.
Elfs Dilooo yok Haziranda artacak diyorlar görüştük. Ve ben 39 haftalık gebeyim 😅 41 hafta 31 inde doluyor. 7 sine 42 ye kadar bekleriz dedi ne bir sancı ne bir şeyim var. Doğmazsa 1 haftayla en az bin lira artacak 😱
Dilooo Elfs ay nasılda denk geliyor ya sans iste hayırlısı ile sag salım dogum olur inşallah normal dogumu beklıceksınız o zaman siz
Elfs Dilooo evet inşallah normal doğum düşünüyorum. Hayırlısı olsun 🙏 dediğiniz gibi önemli olan sağlık ama yine de keşke Haziranda artmasaydı fiyatlar 😅
Elfs Dilooo teşekkürler hepimizin inşallah 🙏sizin bebeğiniz kaç haftalık ? Mustafa sağlam a gidiyorum siz?
Dilooo Ludmila bende Mustafa beye gıdecegım gelince memnun kalırsam devam edecegım kalmazsam murat doruk olucak dıger tercihim Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasıp etsın bizlere 🙏
Magk Doğum ücretlerini bilmiyorum ama muayene ücretlerine zam gelmiş bile geçen hafta gittiğimde 210 TL’den 250 TL yükselmiş Haziranı beklememişler ☺️