betulsubasii28_ Merhaba biz bugün 12 haftalık olduk ama kasık ağrısı başladı sancı gibi desem değil böyle ara ara gelip gidiyo ama lekelenme falan yok. Sizde olmuş muydu acaba?
Tgb_123 betulsubasii28_ evet ben şuan 7 haftalığım ara ara adet olcakmış hissi oluyo rahim genişlediği için bebek kendine yer hazırlıyo korkmayın ama içiniz rahat etsin doktorunuza sorun 🥰
bebegimveben35 İlk başlarda daha çok oluyordu ama çok şükür bi sıkıntı yaşamadım suan 20 haftalığız hala oluyor canm lekelenme olmadığı sürece normal demişti doktorum
betulsubasii28_ bebegimveben35 benim ilk gebeliğim 6 haftalık düşükle sonlandı bu ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde yaşadığım durumdan dolayı biraz korkum var
bebegimveben35 betulsubasii28_ inşallah sağlıcakla kucağına alırsın canm . O zaman düzenli olursa doktoruna danış riske atma hiç çünkü herkesin bir olmuyor maalesef ilk zamanlar riskli zamanlar