Bebetooooooooooo Hkagl benüm de ilk gebeliğim kızım olmasını çok istiyorum. İnşaAllah gönlünüzce olur tabi önceliğimiz Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşaAllah 🤲🏻🥰
minikturtam1 Bebetooooooooooo bende ilk bebeğimin kiz olmasini cok istiyordum ama doktor erkeğe benziyor dedi. Ultrasonu Paylastigimda herkez erkek dedi. Ben hala kiz hissediyroum sanki 😊 saglikla gelsinde. Bunda bizim ultrason görüntumuz