siilaa Hayırlı olsun 😇 çok da gerekli değil bence. Ama o zaman bilmiyordum, annem bebeğe yüzü dahil UniBaby yağı sürüp duruyordu, yanakları sivilcelendi daha 17 günlüktü🤦🏻♀️ her şeyin temiz içeriklisini almak lazım. Aklıma gelmişken bebeğe sağlık ocağının D vitaminini degil eczaneden parabensiz, BHA’sız D vitamini alın. Sağlık ocağının ücretsiz verdiği damlaları kullanmayin, paraben içeriyor 😖