Ben hamileliğimi öğrendiğimde staj yapiodum cok kötü bel ağrılarım oluyodu ve 1-2defa ağrı kesici jel sürmüşdüm belime sonra icime bir kuşku düştü interneten baktım ağrı kesiciden daha zararlı yazıodu kullandığınız markayı interneten bi araştırın derim ama kullanmayın bence.. eşiniz normal vucut kremi veya masaj yağsı ile masaj yapsın, sıcak havlu felan kotun dinlenin.. gecmiş olsun